Soner Arıca - Yüreğime Ektim Seni

Gönderen Pelikan®








Soner Arıca - Yüreğime Ektim Seni

Bardağımdaki çay gibi
Yudum yudum içtim seni
Sigaramda duman gibi
Ciğerime çektim seni

Oysa ki sen yoktun yanımda
Tomurcuk oldun sen dalımda
Düşündümde ben en sonunda
Hayal edip öptüm seni
Yüreğime ektim seni

Öyle çok özlemişim
Öyle çok beklemişim ki
Öyle benimsemişim ki
Benliğime kattım seni


Bu yazı Cumartesi, Temmuz 18, 2009 tarihinde eklendi ve , kategorisinde arşivlendi. Siz de yorumunuzu ekleyebilirsiniz ve isterseniz sonraki yanıtlara abone olabilirsiniz; Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

1 yorum yapıldı

Çok güzel bir parça ,ilk defa dinliyorum..

Teşekkürler canım (:

..

takipteyim...

My BlogCatalog BlogRank View blog authority Add to Technorati Favorites Bu blog BloggerV.com üyesidir.