Oyun oynadığını mı zannediyorsun?

Gönderen Pelikan®

Günümüz oyun sektörü teknolojiyle paralel olarak bir hayli ilerledi ve gelişme gösterdi. Çok değil daha birkaç yıl öncesinde tanıştığımız ve hayranlıkla oynadığımız oyunları şu gün beğenmez olduk. Gerek grafikler gerek dahili yapay zeka bunları hissetmemizde ziyadesiyle etkili oldu. Grand Theft Auto(GTA), Call Of Duty(COD), Need For Speed(NFS), Tomb Raider(Lara Croft Advanture) serileri buna verebileceğim örnekler arasında ilk sıralarda olmuştur.

Bu ve benzeri oyunların geniş oyuncu kitlelerine ulaşmasında, oyunların kalitesinden önce piyasaya tabii ki tanıtım çalışmaları, reklamları ve ilgili kısa videolar sunulur. Bazı oyunların tanıtım videoları ilgili oyunun çok gerisinde kalabileceği gibi, kimisi de videosundaki olumlu tepki ve beğenilere kadar bile ulaşamadan oyun tarihinde tozlu raflara terkedilir...

Bu anlamda bir oyundan bahsedeceğim. Klasik zombie oyunlarından biri diyebiliriz belki. Çünkü bu tarz oyunlarda ana tema hep aynıdır. Oyunda yönettiğimiz kahramanımız zombie'lerimizi kese kese o bölümde hedeflenen amaca veya noktaya doğru ilerler. Pek çoğunda da bölüm sonu canavarı dediğimiz (veya BOSS) güçlü karakter veya karakterlerle çarpışarak bölümü ve sonunda oyunu bitirir. İlerleyen zamanda veya oyuna sahip olunca daha detaylı inceleme yazısı yazabilirim ama şu an sadece beni etkileyen tanıtım videosundan bahsetmek ve paylaşmak istiyorum...



Oyunumuz Dead Island. Ve videosu iki farklı şekilde sunulmuş durumda. Official Announcement Trailer yani normal tanıtım videosunu izleyelim;






Bu da kronolojik yani normal zaman diziliminde olan versiyonu;





İtiraf etmeliyim ki ilk olarak Official Announcement Trailer değil de Reverse Order (Chronological) kronolojik versiyonunu izleseydim belki de bu kadar hoşuma gitmezdi.. Sonuçta bir reklam ve tanıtım yöntemi olarak böyle bir tercih yapılmış ve etkileytici bulduğumu söyleyebilirim...

Oyunun PC, Xbox 360 ve PS3 platformlarında oynanabileceği ve piyasaya çıkış tarihi olarak ise 2011'in sonuna doğru olacağı yönünde bilgiler bulunmakta...


Bu yazı Cumartesi, Mart 19, 2011 tarihinde eklendi ve , , , , , kategorisinde arşivlendi. Siz de yorumunuzu ekleyebilirsiniz ve isterseniz sonraki yanıtlara abone olabilirsiniz; Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum yapıldı

..

takipteyim...

My BlogCatalog BlogRank View blog authority Add to Technorati Favorites Bu blog BloggerV.com üyesidir.