Yaşamın üç aşaması

Gönderen Pelikan®

GENÇLİK DÖNEMİ: Zaman var, Enerji var, Para yok.

 

 

ÇALIŞMA HAYATI DÖNEMİ: Enerji var, Para var, Zaman yok.

 

EMEKLİLİK DÖNEMİ: Para var, Zaman var, Enerji yok…

 

Fazlasıyla doğru sanki…


Bu yazı Salı, Ekim 13, 2009 tarihinde eklendi ve kategorisinde arşivlendi. Siz de yorumunuzu ekleyebilirsiniz ve isterseniz sonraki yanıtlara abone olabilirsiniz; Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

8 yorum yapıldı

Adsız  

Kesinlikle katılııyorum cok dogru...

Merhaba yardimlariniz icin tesekürler blogum daki sorun doldurmusum MB malesef size bir sorum var kusuruma bakmayin ben anlamiyorum tam anlamiyla beni 5 tane daha blogum var bunlardan birini silsem bir faydasi olurmu yoksa sadece tatlilar gülcandan mi bazi resimleri silmeliyim.Sevgiler

şimdi bu üçünü karıştırıp aşure kıvamında bi durum oluşturma şansımız % kaç yoksa % imkansız mı :))

BEN :D
Zaman var, Enerji var, Para yok
iiraf edin hepimiz :D :D :D

doğru bir durum:))
bu arada bloguma hoşgeldiniz yorumlarınızla katkılarınızı bekleriz:))

@eCem, @ŞANSLI;
Malesef gelmiş geçmiş gözlemlerimize göre doğru :)

@tatlılar gülcandan;
Sade'nin de yardımıyla sanırım sorununuzu çözdünüz, sizin adınıza sevindim. Küçük püf noktalarında daha dikkatli olmanızı dilerim bundan sonra.. :)

@devenin bale pabucu;
aşure kıvamı işleri daha da karıştırabilir :) ama çalışma hayatında yapılabilir ne yapılırsa. İlk aklıma gelen uykudan çalmak oluyor ama o da emeklilik hayatındaki zamandan çalar gibi geliyor bana... :)))

@girledie;
inanın o zamanın tadı bambaşkadır para olmasa da, bir daha yaşama şansı olmayacağı için tadını çıkarın bence doyasıya. :)
Ayrıca 11 gün geçmiş olsa da Nice Senelere... :)

@bahar gelsin;
Siz de hoşgeldiniz.
Teşekkür ediyorum yorumunuz için, tabii ki... :)

pek tşkederm (: ama artk 2.aşamaya geçmek istiyorm (:
Enerji var, Para var, Zaman yok :D

..

takipteyim...

My BlogCatalog BlogRank View blog authority Add to Technorati Favorites Bu blog BloggerV.com üyesidir.