Ömür Göksel - Sevemem Artık (MaDe bY SaYdeK44®)

Gönderen Pelikan®

Ömür Göksel anne babalarımızın zamanında kalmayıp bugünlere kadar gelen ve hatta geleceğe doğru tınılanmaya devam edecek bir sanatçı ve en bilinen, beğenilen eseri. Sevemem Artık... Evet bence sanat eseri ve seslendiren insan da gerçekten bir sanatçı...

Blogun ziyaretçilerine iki farklı düzenlemede de dinletmek istiyorum bu şarkıyı... İlki Sevgili SaydeK 'in beni kırmayıp videoya dönüştürdüğü eski düzenlemesi. Kendisine bu çalışması için çok teşekkür ediyorum... :)

Altındaki video ise TRT4'ten yakalanmış bir video. Bunu kim ekledi bilmiyorum ama birçok video paylaşım sitesinde mevcut. Kendisine de tanımasam da buradan teşekkür ediyorum...










Sana bağlandım yollara düştüm
Gitme seninle gelemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık

Acısı tarifsiz hallere düştüm
Senden başkasının olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık

Aşkınla beni bin parçaya böldün
Daha bundan küçük olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık.

Makam: Kürdi Fantezi
Beste: Ömür Göksel
Güfte: Zeki Uluruh
Düzenleme: Vedat Kaptan Yurdakul
Şef: Vedat Kaptan Yurdakul


Bu yazı Pazartesi, Ekim 06, 2008 tarihinde eklendi ve , kategorisinde arşivlendi. Siz de yorumunuzu ekleyebilirsiniz ve isterseniz sonraki yanıtlara abone olabilirsiniz; Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

3 yorum yapıldı

Doğum Günün Kutlu olsun kuzu..
Yaşlanıyoruz gittikçe :)

Daha önce yorum yapmışım ama konu bu parça olunca tutamıyorum kendimi kuzum ya :)

Büyük bir üstad'dan harika bir parça sevemem artık.. video ilk acemiligime denk gelmiş ama en son düzenlenen versiyonu ile bir video daha yapıcam inş:)

Ayrıca bu parçanın yeride ayrıdır.Tekrar tekrar dinledigim nadir müziklerdendir..
Sözlerinde ki mana fazlasıyla derin..

Sevmek istesemde sevemem artık.. (:

Bu güzel parçayı güncellediğin için teşekkür ederim Kuzumm.

Yoo hiç de acemice bir çalışma değil bence.. ;)

Bir yerde okumuştum sevgililerden bahsediliyordu, ayrıldıktan sonra birbirlerinin ardından allah belanı versin kahretsin gibi kötü sözler beddualar vs. Yaşanan ilişkilerde de şimdiki şarkılarda da sözler buna benzemekte... Sözleri çok güzeldir, anlamlıdır bu şarkının. Tıpkı eski her şarkıda olduğu gibi...

Ellerine sağlık... :)

..

takipteyim...

My BlogCatalog BlogRank View blog authority Add to Technorati Favorites Bu blog BloggerV.com üyesidir.