İnsan her yaşta bir şeyler öğrenir

Gönderen Pelikan®

* Kendimi neşelendirmek istediğim zaman en iyi yolun başka birini
neşelendirmeye çalışmak olduğunu öğrendim. Yaş:13


* Bir bebeğin evlilik sorunlarını çözemeyeceğini öğrendim. Yaş: 24


* Bir tartışmayı tatlıya bağlamadan yatağa gidilmemesi gerektiğini
öğrendim. Yaş: 29


* İnsanın kendisinden daha sorunlu birisiyle evlenmemesi gerektiğini
öğrendim. Yaş: 31


* İşyerinde romantik ilişkiler aranmaması gerektiğini öğrendim. Yaş:31


* Çalıştırdığımız insanlara iyi davrandığımızda, onların da müşteriye iyi
davrandıklarını öğrendim. Yaş: 49


* Bir toplantıda zekâmı ya da sohbetimi göstermek konusunda tercih yapmak
gerektiğinde sohbeti seçmemin daha iyi olacağını öğrendim. Yaş:53


* İnsanlara iyi davranmanın hiçbir maliyeti olmadığını öğrendim. Yaş:66


* Gerçekten yaşamaya başlamak için emeklilik beklenirse, çok uzun bir
süre beklenilmiş olunacağını öğrendim. Yaş: 67


* İyi kalpli olmanın mükemmel olmaktan daha önemli olduğunu öğrendim Yaş: 77


* Kiminle evleneceğin kararının hayatta verilen en önemli karar
olduğunu öğrendim. Yaş: 95


Bu yazı Pazar, Mayıs 02, 2010 tarihinde eklendi ve , , , kategorisinde arşivlendi. Siz de yorumunuzu ekleyebilirsiniz ve isterseniz sonraki yanıtlara abone olabilirsiniz; Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum yapıldı

..

takipteyim...

My BlogCatalog BlogRank View blog authority Add to Technorati Favorites Bu blog BloggerV.com üyesidir.